Strategie de marketing

Strategia de marketing reprezinta principalele directii de activitate spre care se orienteaza compania.  Ea vizeaza un ansamblu de actiuni “cu bataie lunga” care mobilizeaza resurse umane, financiare si materiale, in scopul  atingerii, intr-o anumita perioada de timp, a obiectivelor trasate si, implicit, al consolidarii pozitiei pe piata, a firmei. Ea se implementeaza cu ajutorul tacticilor, tehnicilor si a unui instrumentar bine determinat.

Pentru o directie corecta in dezvoltarea afacerii, companiile trebuie sa inteleaga piata in care activeaza, sa-si cunoasca publicul tinta, sa stabileasca obiectivele si sa se pozitioneze corect in fata clientului.

Toate aceste lucruri reprezinta pasii unei strategii de marketing si pe care noi o putem implementa in raport cu planul afacerii tale.

Si mergem mai departe, punandu-ti la dispozitie cunostintele noastre pentru crearea strategiilor de promovare, a strategiilor de produs si de pret. Plecam de la definirea publicului tinta, stabilirea bugetelor si canalelor de comunicare, prezentarea conceptului, productia tuturor materialelor si pana la monitorizarea si raportarea rezultatelor.

 

Ultimele campanii finalizate

Maior Cafe & Bar

Maior Cafe & Bar

Maior Cafe & Bar este un local nou situat in zona Sos. Stefan cel Mare si ofera un meniu diversificat de bauturi, combinat cu spectacole de...
LAV Make-up

LAV Make-up

LAV Make-up este un proaspat make-up artist, ce a indraznit intr-un final sa isi dezvolte pasiunea pentru machiaj si sa "infrumusete" femeile...

Ce trebuie sa faceti?

Pasul 1

Ne contactati si analizam impreuna situatia actuala

Pasul 2

Stabilim strategia in raport cu obiectivele companiei si actionam

Pasul 3

Monitorizam, analizam si concluzionam

Apelati cu incredere la serviciile de marketing externalizate si compania dvs va capata valoare pe piata in care activeaza.