Marketing offline

Marketing offline

SMART Marketing realizeaza o analiza completa a situatiei companiei pe partea de marketing, putand astfel lua decizii corecte cu privire la stabilirea unei strategii si a unui plan de promovare raportat la nevoile reale ale companiei dvs.

Analiza completa presupune o cercetare atat a mediului intern, cat si a celui extern, punand accent pe interactiunile directe ale companiei. Plecand de la obiectivele companiei, organizarea departamentelor cheie si a oamenilor responsabili si pana la auditul de buget alocat departamentului de marketing si actiuni de promovare realizate in trecut, piata si competitie, toate reprezinta elemente principale in vederea realizarii si aplicarii unei strategii personalizate.

Bugetul de marketing investit este cel corect? Actiunile de marketing aduc eficienta asteptata si sunt raportate la bugetul investit? Fidelizarea clientilor existenti si generarea de lead-urisunt prioritati in cadrul companiei dvs?

Odata realizat auditul intern de marketing si cercetarea externa a pietei si a competitorilor companiei dvs, SMART Marketing va propune strategia de marketing, urmata de planul detaliat al actiunilor de marketing ce urmeaza sa fie desfasurate.

Pe tot parcursul acestui proces, oferim consultanta gratuita.

Ultimele campanii finalizate

Maior Cafe & Bar

Maior Cafe & Bar

Maior Cafe & Bar este un local nou situat in zona Sos. Stefan cel Mare si ofera un meniu diversificat de bauturi, combinat cu spectacole de...
LAV Make-up

LAV Make-up

LAV Make-up este un proaspat make-up artist, ce a indraznit intr-un final sa isi dezvolte pasiunea pentru machiaj si sa "infrumusete" femeile...

Ce trebuie sa faceti?

Pasul 1

Ne contactati si analizam impreuna situatia actuala

Pasul 2

Stabilim strategia in raport cu obiectivele companiei si actionam

Pasul 3

Monitorizam, analizam si concluzionam

Apelati cu incredere la serviciile de marketing externalizate si compania dvs va capata valoare pe piata in care activeaza.