Cumparaturile online

Cumparaturile online

Un studiu Google din 2012 ne arata ca barbatii intre 18 si 34 de ani petrec cel mai mult timp online si se bazeaza in primul rand pe internet pentru a se informa si a lua decizii in ceea ce priveste achizitionarea de noi produse.

 

Internetul se afla in top atunci cand vine vorba de surse preferate  pentru aflarea de informatii cu privire la diverse produse si servicii (91%), urmata de prieteni, rude, colegi (71%), TV (65%), parinti (42%) si sotie sau prietena (38%).

 

Barbatii folosesc preponderent Internetul in toate fazele procesului de cumparare: documentare: 56% (fata 64% pentru TV), familiarizare: 57% (fata de 33% pentru TV), reflectare: 61% (fata de 27% pentru TV), selectie: 58% (fata de 14% pentru TV) si loializare: 47% (fata de 16% pentru TV). Ei sunt conectati la internet: 58% dintre ei cauta informatii, iar 48% fac cumparaturi sau platesc facturi.

 

Barbatii tineri romani sunt de asemenea adepti ai cumparaturilor online. Raportul de cercetare “Barbatul de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group sub umbrela SMARK Research, a identificat trei segmente in care se regasesc tinerii barbati din Romania: Devoratori, pe care ii energizeaza experientele noi, Responsabili, carora le place sa riste, dar intr-un mod controlat, si Exploratori, carora le place sa exploreze noi teritorii.

 

Devoratorii sunt oameni ai tehnologiei, utilizatori frecventi de internet, atat acasa, cat si la serviciu. Il folosesc pentru stiri, download de aplicatii si filme sau muzica, tranzactii bancare online, cumparaturi online – in special haine.

 

Exploratorii folosesc internetul ca sursa de informare si achizitionare pentru: calatorii, haine, produse cosmetice, tehnologie/electronice, obiecte pentru casa sau produse pentru copii. Acestia fac tranzactii online si nu au rezerve privind securitatea acestora. Folosesc internetul pentru informatii despre produse,servicii, pentru tranzactii bancare si cumparaturi.

 

Utilizatori de Internet in totalitate, responsabilii il folosesc pentru shopping, download de programe, chat (Facebook si platforme similare), dar si pentru a afla ultimele stiri si a se informa despre sport, calatorii, sanatate, business, canale TV, inclusiv pentru tranzactii bancare.

 

 

Sursa: http://www.smark.ro/articol/28525/cumparaturile-online-castiga-teren-in-influentarea-deciziilor-barbatilor-tineri

Ultimele campanii finalizate

Maior Cafe & Bar

Maior Cafe & Bar

Maior Cafe & Bar este un local nou situat in zona Sos. Stefan cel Mare si ofera un meniu diversificat de bauturi, combinat cu spectacole de...
LAV Make-up

LAV Make-up

LAV Make-up este un proaspat make-up artist, ce a indraznit intr-un final sa isi dezvolte pasiunea pentru machiaj si sa "infrumusete" femeile...

Ce trebuie sa faceti?

Pasul 1

Ne contactati si analizam impreuna situatia actuala

Pasul 2

Stabilim strategia in raport cu obiectivele companiei si actionam

Pasul 3

Monitorizam, analizam si concluzionam

Apelati cu incredere la serviciile de marketing externalizate si compania dvs va capata valoare pe piata in care activeaza.